50 dagar.

Förra inlägget slutade med att jag var färdig med min running streak i maj. Hade lite svårt att sluta dock;), så körde på i 19 dagar till och slutade på 50 dagar istället:). 50 dagar va lite mer jämnt och kändes därmed bättre:)
Velade lite på om jag skulle köra vidare, men nej, kände att benen behövde vila lite. Jag rör ju mig ändå, men inte just springer varje dag. Sen har jag hittat en större kärlek till löpningen under den senaste tiden, vilket är kul. Om det beror på tiderna, som är snabbare än förra året, eller bara på den där sköna känslan när man sprungit klart, låter jag vara osagt:) 

Nedräkningen till semestern är i full gång också. Efter denna våren med allt som hänt och inte hänt, behövs det mer än någonsin. Vi har inte jättemycket planerat än, och det känns skönt just nu. Det blir hemester:) 

(null)

träning #runstreak #50dagar #hemester