Denna väntan.

Det känns som tiden, hösten och kanske rentav det här året, bara springer iväg, men själv står jag lite och stampar. Just nu känns det som att livet består ganska mycket av att just vänta och det är nog därför jag känner så. Men det kommer vara så under en ganska lång tid framöver så det är att försöka lära mig att hantera den lite bättre. Både jag och Stefan pratar mycket om att försöka hitta på kul saker, både ihop och var för sig, för att skynda på tiden lite mer. Lite sånt finns planerat framöver iaf:), och sen försöker vi få till en hel del träning ihop, vilket vi lyckades bra med i helgen iaf med tre pass. Backintervaller, simning och löpning hann vi med och det är så kul att kunna göra det tillsammans❤️, även att vi är på olika nivåer. 
Nu - fixa matlådor, frulle och sen hoppa i säng! Onsdag imorgon vilket betyder att det snart är helg:) 
Han & jag
#denevigaväntan - #träning #träningsglädje #thisismyrace #tillbakatilllivet
Anonym

Ni gör det bra ❤️ j.s

Svar: ❤️
Therese