Julen 2015.

Då var julen över och snart detta året också. Jag tycker på riktigt det nyss var sommar, även att hösten har kännts ganska lång och tung. Julen har varit härlig iaf och den har spenderats med familj och vänner hemma i Skillingaryd. Vi har varit ganska mycket hemma och tagit det lugnt och det har varit så skönt. Syster med familj har ju också varit hos mamma och pappa och då var det full fart med lilla Vera, som inte är så liten längre. Sen har jag träffat lite väner också, det blev en kväll ute i Pålskog med Jenny och Helén och sen sen en dag i Jönköping med Jossan. 
 
Jag och den sötaste tomtenissen
 
Syskonen med respektive❤
 
Stefan och Vera tittar på Hitta Nemo
 
 Julbord på julafton
 
 Vera och tomten! Hon var inte rädd, men tog moster i handen när hon skulle gå fram ❤️
 
 Någon fick mycket julklappar och mormor fick hjälpa att öppna
 
Blev fin i håret hos frisören:)
 
Vera lärde sig spela munspel, och vi andra fick applådera:)
 
 Vi åkte rutschkana...
 
...och vi gungade.
 
 Även moster:)
 
 Sen natten till den 27:e kom det en massa snö och jag och pappa fick ut och skotta
 
Snöslungan kom till användning:)
 
 Sista dagen hemma spenderades i Jönköping med bästa vännen och lite shopping❤
 
 Hängde såklart lite med de här två tjejerna också:)
 
Härliga bilder från julen hemma i Skillingaryd...
 
Sen är det ju bara så skönt att vara ledig nu, jag njuter verkligen! Kom tillbaka igår ifrån Skillingaryd och är ledig ytterligare en vecka, halleluja. Idag har jag varit på stan några ärenden och sen varit hemma och kollat hockey x 2 och fixat lite, tvättat och sånt kul. Nu hänger vi mest i soffan och ska snart se ett nytt avsnitt av Gåsmamman när hockeyn är slut.
Imorgon är det nyårsafton och jag tror det kommer bli en bra sådan:). Gott Nytt År på er!
 
Familjen - Fina stunder - Julen - Jönköping - Kärlek - Skillingaryd - Skotta - Snö - Systerdotter - Vinter - Vänner