En överraskande tisdag.

Nu är jag riktigt trött och ska verkligen hoppa i säng så fort som möjligt.
Igår blev det träning efter jobbet och det var en härlig start på veckan. Blir nog spinning på torsdag...
Idag åkte jag hem till Jannice efter jobbet för idag skulle vi prova outfits inför lördagens sittning. Jag tycker nog att det gick ganska bra för oss, min outfit är bestämd iaf!
När jag åkte hem åkte jag förbi Max, där Stefan var och käkade. När vi kom hem hittade jag en tidning som kommit på Posten och tänkte direkt att det måste vara Matmagasinet som jag beställde en prenumeration på för några veckor sen, men till min förvåning var det inte alls det. Det var istället "Allt i Hemmet" och en prenumeration på den tidningen. Förra veckan kom det också en tidning hem i brevlådan, även då utan förvarning, och då var det "Hus & Hem" och en prenumeration på den. Stefan var det ju såklart som överraskade mej med dessa två. Han är snäll han=).
Men mest överraskad blev jag nog ikväll efter vi kommit hem och jag gick in i köket och inser att hela köket är kaklat och klart! Det var inte där igår och inte där i morse, men ikväll var det bara klart! Det skulle ev. komma en "handy-man" denna veckan, men vilken dag var inte bestämt än...trodde jag iaf! Men det var så skönt att se detta och Stefan bara stod och skrattade när han såg min min när jag såg köket! Det blev iaf himla snyggt och vi är väldigt nöjda. En stor överraskning kan man säga! Här kommer en liten bild... Vad tycks?

Jannice

Jättesnyggt! Bara lite tapeter på väggarna som fattas nu då? =)

annelie

Jättefint,,,,och alla goda ting är tre sägs det.../kram på dig

Anonym

Blir helt glad när jag läser...vad skönt att köket är typ klart!

Duktig du är med träningen, låter faktiskt rätt härligt med ett spinning pass. Duktiga du! Hoppas vi ses snart. kram grannen

lovisa

Godmorgon, allt bra?:)