Lite shopping idag.

Idag gick jag en liten sväng ner till Baronen efter jobbet, i regnet. Varit mycket regn idag med, tråkigt! Löning idag så tänkte jag skulle fylla på sminkförrådet lite=). Styrde kosan mot Make Up Store och där blev det en ny foundation, som jag var i stort behov av. Det blev också en rouge, vilket jag inte alls hade tänkt, men insåg att jag behövde en! Man inser gärna i den affären att man behöver mycket!
För två veckor sen shoppade jag lite kläder på La Redoute, första gången där faktiskt. Har hittat en fin klänning där och fick ett erbjudande, så jag fick den ganska billigt, så jag slog till=). I erbjudandet ingick även tidningen "Sofis Mode" och en goodiebag, for free. Gilla! En rolig goodiebag faktiskt, en mascara och en eyeliner från just Make Up Store. Så nu har jag en massa nytt smink, och bara betalt för hälften=). Det är ju hur bra som helst!