Fin sång.

"På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst! Ge mig då kyckling, det gillar jag mest! Kyckling på fredag, det enda jag vill ha! Kyckling på fredag, då mår man riktigt bra! Kyckling på fredag, vad var det jag sa? Jag vill ha fredag idag!"

Imorgon ska det sjungas!

Dock ska det nog jobbas en snabbis på lördag med, men sen drar vi till Norrköping för och bo på hotell och ha det lite mysigt! En parantes i det hela är ju att Dj Steffe ska spela på lördagkvällen, men då ska jag dricka vin med syster och Toffe=)! Sen på söndag kommer mamma och pappa dit också, så då är alla samlade! Då kan vi ha ett litet förlovningskalas för syster och Toffe som gick och förlovade sig i Kroatien förra veckan, grattis till er!

Nu måste jag ta en snabbdusch och sen sova! En hel dag på jobbet kvar...varit tufft denna veckan, men det ska nog gå imon me!

Gonatt på er!


Jag och syster i Skillingaryd Aug. 2009