A tribute to 1013.

Nu är det slut. punkt. Men jag kommer ihåg alla dagar på loftet...bra som dåliga. Nu är det i stort sett tomt här och det ekar verkligen! Snart sista natten, Tessan har gått och lagt sig och snart ska jag lägga mej i min enormt sköna tältsäng...inte! Men de funkar, det är ju inte för någon längre tid. Har packat in de sista grejerna i forden idag, så imon blir det och köra mina sista grejer några 100 meter till mitt nästa hem, närmare bestämt Fabriksgatan 28 A. Tack för det. Snällt.

På nåt vis känns de som de va igår vi flyttade in här, men vid närmare eftertanke är det 3 år sen, 22:e augusti 2004 va den dagen jag klev in här för första gången. Hade inte sett lägenheten innan så det var ganska spännande, men blev glatt överraskad! Första gången jag även träffade Magda & Tessan som jag känner utan och innantill nu känns det som. Vi har haft tre riktigt roliga år ihop, vi har både skrattat och gråtit ihop. Vi har nog gjort det mesta ihop. Och jag kommer sakna det... Kommer sakna lägenheten oxå, hemskt fin och mysig och folk frågar oss hur vi kan säga upp en sån bra lägenhet, men allting har ett slut, så även vår tid i denna lägenheten. A end of an era liksom. All good things come to an end...

1013...hit, men inte längre.

Som den kloke saknar dåren, så kommer jag att sakna dej.