Everybody's coming.

Äntligen helg! Varit en lite seg vecka. Känns som om den mest bestått av sömn, jobb och flyttning. Börjat tidigt varje dag så jag är lite trött. Idag har det även varit hur mycket som helst att göra på jobbet. Hann knappt käka frukost, vilket jag behöver annars pallar jag inte! Men enligt vissa puckon är vi ju knappt berättigade till de...ursäkta va sa du?!?! Orka.

Blev en lugn kväll på hemmaplan idag, lika bra det tror jag. Massa trött efter jobbet som sagt. Skulle blivit After Work i stan, men hoppade de. Har laddat inför imon istället...då blir de klassfest i Värnamo me hela gänget. Kommer nästan folk från halva Sverige. Typ iaf=). Först ska vi va hemma hos Jossan i Värnamo, sen ska vi ut i mörkaste skogarna i Småland. Kommer bli sjukt kul tror jag! Everybody going to the party have a real good time...
Kommer säkerligen lite bilder efter helgen..

Idag fick jag ett mail. Ett bra mail skulle jag nog säga. Det kändes så iaf.

...jag skulle inte kunna säga ett enda litet kom och hjälp mig till försvar.

Lite bilder från sista helgen i Kalmar.