Torsdag.

Nu har snart denna veckan oxå gått och nästa vecka är det jul, nästa vecka liksom, helt sjukt va tiden går fort! Jag hinner inte me! Som vanligt har jag 100 saker att göra, men de ska nog gå de me=)...
Sen ska jag iaf åka hem-hem och ha ett välförtjänt jullov, ska bli riktigt gött! Pappa...rulla ut röda mattan, för nu kommer jag hem=)! Undra hur i hela friden jag ska få me mej allt hem, men jag får väl packa lätt......hm...de kan ju inte jag! Eller...så får jag skicka me Kalle en massa grejer i bilen, smart!!! Så får de bli! Jag ska ju ändå va hemma några veckor...tills nästa år liksom! Ska bli kul och träffa alla där hemma me. Kommer ju självklart hänga en massa me Jossan, som alltid! Sen ska de ju självklart bli kul o träffa mamma o pappa, och syster och Helén...
Nä, nu är de nog läggdags....Mr. Blund verkar vara på ingång!

Over & Out.
/TJ