Hänt sen sist.

Jaha, här sitter jag och titar på skärmen och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Japp, så mycket har jag att berätta tydligen, haha:). Men ja, vad har hänt sen sist...
Efter mitt besök i Norrköping, var det en vecka själv hemma som väntade. Stefan åkte ju samma dag till Dubai. Lite tomt var det ju hemma, men dagarna gick ganska fort ändå. Det blev bl.a lite övertid, besök i Oskarshamn och fika på stan. Men för att va så långt borta så kunde vi ha väldig mycket kontakt ändå, så jag fick hänga med i Dubai från mitt håll. Vi tackar wifi för det:). 
På tal om Oskarshamn så var det inget planerat besök utan jag ringde dagen innan och pratade med min läkare om hur det låg till och fick då en tid dagen efter. Det resulterade i att kniven åkte fram (igen) och jag fick två nya besökstider, och sen blev det antibiotika i 10 dagar. Heja! Lite never ending story det här känns det som ibland...
 
Men jag testade iaf på spinning för första ggr igår på ca tre månader och det gick bättre än väntat faktiskt. Liten bit kvar är det nog, men jag ska ju börja någonstans. Gymmet blev det i måndags och förhoppningsvis ett pass på lördag också. Måste komma igång nu!
 
Fredag imorgon iaf, vilket känns väldigt bra, det gör det ju alltid:). En ganska lugn helg med lite träning och sjäkvklart Mello på lördag! Snart sitter vi där live jag och syrran!
Nähe, får skriva mer en annan dag, måste försöka komma i säng snart.
 
 
Spinning - Träning